De communicatietrends van 2018 in een uur!

Weet jij nog wat jouw doelgroep bezighoud? Wat ze ECHT bezighoud? We leven in een tijd van grote veranderingen, waar ook jouw doelgroep mee te maken heeft. Welke impact heeft dat op jouw communicatie- en marketingstrategie? Hoe spelen bedrijven slim in op al die nieuwe ontwikkelingen? En wat kan je zelf dan doen? Kom er achter met onze nieuwe lezing: ‘De Communicatietrends van 2018’

Om jouw marketing en communicatie up to date te houden, presenteren we je de communicatie- en marketingtrends van 2018. Daarbij kijken we breed naar wat er in en om jouw doelgroep gebeurt. Maar gaan ook de diepte in met toepassingen, inhakers en concrete voorbeelden.

Dit kan je verwachten

  • We kijken naar de belangrijkste trends in de samenleving, de verandering van de technocratie, het 24/7 online zijn, de DIY-maatschappij, Data+Privacy en hoe we van Marketing naar Mattering bewegen.
  • We vertalen de ‘hoog over’-trends en ontwikkelingen naar zeer concrete gevolgen voor jouw bedrijf.
  • Je zit een uur lang geboeid op je stoel. Daarna is jouw beeld van jouw doelgroep weer helemaal up to date.
  • Je verlaat de zaal met een hoofd vol ideeën en inspiratie. Je wil morgen gelijk aan de slag!

Kosten

De kosten van deze lezing zijn €1250,- ex BTW. Dit is inclusief een personalisatieslag voor jouw organisatie, zodat de lezing perfect op jouw wensen is afgestemd.

Extra workshopmodules

Direct aan de slag met de nieuwe kennis? Goed idee! Wij verzorgen verschillende workshops die een mooie aanvulling zijn op de lezing.

  1. Persona & Customer Journey update: Er komt veel op je doelgroep af waar zij op reageren. Belangrijk is om dan ook jouw ijkpersoon te herijken. Hoe is jouw ideale klant verandert? En op welke punten in jouw customer journey vinden er veranderingen plaats? We gaan er mee aan de slag.
  2. Trend Driven Innovation: Er zijn heel veel trends, maar pas als je er iets mee gaat doen, ontstaat echte innovatie. We brainstormen over de kansen en bedreigingen die de verschillende trends voor jouw organisatie bieden. En doen gelijk een eerste uitstap naar hoe we die kansen kunnen benutten en bedreigingen kunnen weren.

Meer informatie

Twijfel je of dit iets voor jou is? Moeten we al een tipje van de sluier oplichten? Bel of mail voor meer informatie.

Plaats een reactie