Project Detail
Willem Overbosch kent als directeur van MKB servicedesk als geen ander de belevingswereld van ondernemers. Met zijn boek ‘Toptrends voor ondernemers’ maakt hij actuele maatschappelijke en technologische trends relevant voor ondernemers. Chantal Verweij van de Inspiratiebrigade schreef het vierde deel van het doel: hoe je de trends stap voor stap concreet toepast op je eigen bedrijf, businessmodel, bedrijfsvoering, product of dienst. Aan de hand van ons trendcanvas kan iedereen echt goed met trends aan de slag.
Dat deel 4 daadwerkelijk van grote waarde is, geeft Pieter Paul Verheggen, managing partner van Motivaction, in zijn recensie over het boek:
“Maar deel 4 maakt dat je dit boek na het lezen zeker nog eens oppakt; Overbosch geeft in dit deel ruimte aan het Trendcanvas model van Chantal Verweij. Niet alleen wordt hier DESTEP methode geïntroduceerd maar kun je ook aan de hand van het Trendcanvas de trends direct vertalen naar kansen en mogelijkheden voor je eigen onderneming. En dat maakt van TopTrends voor Ondernemers niet alleen een leesboek maar vooral ook een doe-boek. Wat ik vooral de sterke kant van het boek vind zijn de vele voorbeelden en het Trendcanvas aan het eind om zelf mee aan de slag te gaan. “
Zo’n recensie maakt ons trots! En we hopen dat jij ook veel doe-plezier aan het boek gaat beleven. Het boek is hier te koop…
- 11 november 2017
- Client: Inspiratiebrigade
- Categories: Inspiratiebrigade